星期五, 5月 18, 2007

又一day

今日一番公司成枱都係野, 早餐都未食就入左去三毛吹水大會, 我今朝自己問阿爺駛唔駛我去take min., 佢話要, 咁我就順便問多聲個會你call架, 佢話係, 咁都冇咁興.

上次全程黑面, 咁而家知係阿爺call ge, 都gur啲. 不過上次三毛真係當我係佢妹仔呀, 一開完會第日就追我個min, 佢真係未食藥呀, 我窒番佢之後, 踏親佢條尾, 成日針對我, 可能有排受呀, 不過我會抗爭到底唔會怕佢架! 總之睇到佢三條毛就憎啦!

仲有, 今日放工朱總己經搬左枱lu.. 見佢都好激氣, 咁我就厘都要搬喇, 大枱搬細枱, 唔見半張枱, 而家先知原來我張枱係大過朱總0個張架, 真係冇留意添, 不過其他野我唔會搬架喇, 都冇人厘坐, 費事嘥力呀. 搬都好ge 我而家四野無人, 真係暈左, 死左都冇人知架, 坐朱總個位, 豈碼都有d人氣麻, 朱總就坐妙妙隔離, 好熱鬧啊!

而家做人唔阿Q唔得, 免得自己唔開心…. 我日日都要開開心心呀)))))))))))

沒有留言 :