星期二, 5月 22, 2007

卓健- 真係好唔掂

今日約左驗身, 咁啱老闆又去左大陸, fit 哂!

上年話我體重超標, 點知今日上磅, 竟然都135, 有冇搞錯, 我響屋企從未試過過130..哼!

仲有, 我真係好怕抽血, 因為我血管幼, 成日都抽唔到, 姑娘ge手勢都好重要, 點知.. 手臂試完都唔得, 終於抽手背, 通常手背都要醫生抽, 不過今次個姑娘自己抽, 點知都竟然失敗, 我都未試過抽手背都抽唔到, 仲要兩隻手都試渾, 好鬼痛呀!!!! 唉!!! 下星期再要去抽過. 個姑娘仲話如果生bb會好麻煩, 好彩我地決定唔生架啫, 唔係就死喇!

咁都唔止, 到見個女醫生, 嘩, 唔知係咪趕住去食飯, 十秒九就做完成個test.. 都唔知摸唔摸得清楚呀... 總之我下年就唔會再揀佢地啦!

沒有留言 :