星期二, 5月 29, 2007

麥烈多多

今日高比話好depress約左出厘食飯, 其實我呢兩日都唔係好開心都想搵人食吓飯, 真係啱!

高比日頭非常忙, 但一番到屋企得自己一個佢又會好lonely, 好多時佢唔開心就會send sms 俾我, 我一定覆佢, 因為好驚佢諗埋一邊. 我都好擔心佢, 同佢傾過好多次, 佢都知道問題所在, 但每次自己一個人時就好容易鑽左入牛角尖, 我同佢自己都覺得係有需要搵啲專業意見, 我呢個"麥烈多多" 有時都幫唔到.

好多時朋友有唔開心時都會找我傾, 可能因為佢地覺得我樂觀好開心, 但樂觀的人都有depress 的時候, 我唔開心的時候, 誰來聆聽我呢? 我選擇了寫blog 抒發吓, 呢個真係一大發明呀, 寫完出來就好像對住個馬桶講完, 一沖就所有唔開心ge事沖走哂咁. 舒服哂!!!!!

沒有留言 :