星期五, 5月 25, 2007

星期三晚公司食飯, 見到橙餅同c9, 妙妙話橙餅個樣怪怪地, 殘左好多, 不過佢走埋厘, 講到自己好忙, 話日日睇report, 好充實喎, 心諗邊有公司會用幾餅野請個人厘齋睇report吖, 佢都係危危乎喇!

個日抽獎就抽唔到喇, 結果做左 “出充王”, 成晚打牌未開個糊, 仲要頻頻出充, 屎唔屎吖! 好彩尋日開早塲嬴番啫!!!!!

Nana 6月4號last day, 佢就好啦, 有仔有女, 做得唔開心無謂激親自己, 希望我都好快好似nana咁啦. 不過佢唔肯俾人同佢farewell, 唔熟唔食, 就連我地呢班飯友都唔食, 咁我地就諗住買份禮物啦, 買乜好呢???

仲有件開心事, 就係我老豆精神番好多, 認得我啦, 仲識話我煲啲湯難飲, hehe...

沒有留言 :