星期三, 1月 31, 2007

我老闆今日last day 囉!

佢做埋今日咋, 都有少少sad, 話哂都一齊做事八年.... 雖然好多同事心目中佢都幾mean, 但佢對我都算係幾好架喇, 當然冇我舊時d老闆咁同我稱兄道弟(妹), 但都叫做客客氣氣, 不過不失啦.

我諗佢會留番響香港唔會咁快番英國ge.... 前日我都搵佢寫左reference letter 喇, 我地d同事搵左佢食飯farewell 佢, 仲叫埋我添, 我諗我要去買份禮物俾佢先.

而我點呢, 佢話會同人事部講, 睇吓駛唔駛restructure我個post wor.... 唉! dun左我咪算囉, 攪咁多做乜鬼吖.....

沒有留言 :