星期一, 1月 29, 2007

靜雞雞

先前諗住敵不動我不動, 而家都知老闆就走, 佢開始執野, 咁我仲唔動咩, 星期六番來執野.

嘩! 做左八年, 原來咁多野放左響公司, 掉都掉左四五袋, 拎走左兩大袋同埋d花花, 而家仲有3袋響枱底.... 不過咁唔算誇張, 記得第一份工走ge時候, 要pack左三個箱番屋企, 差d連棉胎都放埋響公司, 你話我對公司幾有歸屬感呢!!!!

最慘係d花, 屋企又冇地方放, 而家放住scarlett度先, 諗住星期六拎哂去goobie度, 上次俾佢好多盆, 佢都種得好好, 開哂花, 所以放響佢度我都放心, 話哂d 花花都係我心血麻.

其實份工都幾好架, 又早放工, 又可以種花, 退休咁ge生活, 仲諗住做到退休加麻, 不過世事邊有咁如意架...... 我又點會咁好命吖!!!!

沒有留言 :