星期一, 1月 15, 2007

醫院牧靈

本來今日係我第一次要去醫院做探訪, 之前讀左個牧靈初班, 本來諗住讀埋中班再諗諗會唔會去做, 點知姑娘話人手唔夠, 不過上星期儀姑娘打厘, 因為醫院批文未搞定, 所以要改到二月.

之前心情本來好緊張又驚, 但而家反而好盼望, 可能因為上次參加完義工聚會, 聽過大家分享過心得, 而家反而好想快d開始 .

其實我係一個比較被動ge人, 你唔同我笑或講野先, 我好少會主動同你傾計, 可能怕面矇. 但入到病房我要好主動去問候病人同埋同佢地傾計, 所以之前我真係好驚, 不過聽左佢地d心得後發現, 如果好唔好彩個病人真係唔蘇你的話, 要同自己講, 佢可能真係好唔舒服所以唔想講野啫, 咁就唔會有hard feeling.... 希望我到時可以handle到啦.

今次參加牧靈工作亦都好多謝Pierre, 因為之前去探佢, 雖然同唔到佢講野, 但通常都會見到佢d屋企人, 但自己又唔識點安慰佢地, 好冇用, 又咁啱睇到堂區有呢個牧靈課程讀, 所以就報讀左, 諗住自己去學吓d技巧. 因為自己好眼淺, 之前從來冇諗過自己會做呢方面ge野, 今次可謂機完巧合.

沒有留言 :