星期四, 2月 01, 2007

真冇鬼用!

我真冇鬼用, 尋晚老闆走竟然喊左出厘, 佢一講話八年, 唉! d眼淚就唔聽話流左出厘. 成日都control得好好, 臨尾衰左.... 共事八年的確唔短, 而且見佢走得咁黯然真係好難過. 希望佢有新發展啦.... all the best.

今朝新官正式入主, 哈!!! 我竟然又遲到, 一番到去就聽到conf room傳來兩把陌生ge聲音, 係老餅聲, 仲要營住係煙屎牙老餅.... 跟住俾人"的"左入房, 講吓新官上任ge工作, 都未入正題, 一講到我老闆走我竟然又頂唔順成隻眼都紅哂, 瘀爆! 我真係冇用, 成日都咁眼淺..... 冇得救呀!!!!!!

沒有留言 :