星期五, 11月 24, 2006

阿女你要冇事呀!

阿女係我同個fd餵開ge街貓, 無食野幾日lee埋左, 今朝個fd見到佢, 好唔妥送左入醫院. 平時一見我地就走ge佢, 今日竟然可以俾我個fd捉到去睇醫生, 可知病情非輕. Dr Betty 都話唔樂觀, 身體好弱, 連做TEST都驚佢捱唔住, 要看看捱唔捱到今晚. :(.......

阿女你要橕住呀!! 其實成日都想捉你回家養, 但你唔親我地, 我話過, 你好番我地一定唔會俾你再做街貓, 你會有一個好好GE屋企架, 你一定要冇事呀!

3 則留言 :

匿名 說...

真係好無奈,之前我地有一隻街貓,捉佢做完cccp後放回,第二日就見佢吾多精神,第三日就吾見到佢。問過餵佢o既大廈保安,但保安話有見佢出黎食野。
但至今一個星期啦!我地還未見過佢,吾知係佢驚我地或有病,真係好擔心。

希望你貓貓會安然渡過這個難關啦!

Khloe's Handmade - 老圓日記 說...

rainnie, 更加無奈就係, 要我地去決定佢地ge生死. 真係一個好難ge決定, 星期六想周圍問吓人, 亦有想過搵阿jo搵你傾. 但因為阿女體溫一直都冇高番得32度, 身體真係好虛弱, 終於我地決定都係送阿女走, 真係唔想見到佢再受苦喇...

匿名 說...

JOYCE

貓貓會感覺到你地對佢o既愛,做街貓可以咁有人鍚已好難得,貓貓亦都會無憾。