星期五, 11月 17, 2006

和記真不知所謂

呢個和記, 上個月我已經寫信去cut左, 不過cut0既時候係10月4號, 即係11月4號至生效, 點知有人打電話厘話我爭11月數未俾, 真係豈有此理, 佢話用左4日都要俾一個月錢wor... 響張約有寫wor... agreement呢家野, 拱屎細隻字, 邊有人睇架, 就算係, 咁我cut0既時候點解個cs唔同我講聲, 等我用埋到月底先麻, 冇用過要我俾, 好難喇, 我要投訴!!!!!!!

橫掂我都投訴過佢N次架啦, 唔爭在最後呢次, 之前換MODEM收錯左我千二蚊, 我追左兩個月先入番俾我, 仲有成日斷線, 又慢, 呢D我都未得閒投訴佢地呀. 好嬲呀!!! 我決定連家居電話都CUT埋佢呀, 唔駛以後勞氣呀.

沒有留言 :