星期四, 1月 12, 2006

不可思議 之 生吞牙籤

話說阿meemee八月份時近背脊位置腫起一舊, 去睇左dr maggie, 話meemee可能撞親, 後來食左藥消左腫, 以為冇事. 你地睇!!!

但呢幾日又見佢再腫起左, 比上次細粒, 但比上次突同尖尖地, 諗住觀察多兩日先. 點知今朝見到0個度實實地, 以為係整親結左焦, 用手按下, 有膿流出, 都已經好驚, 再 jit 下, 有少少血水, 同有少少野"鞋"手咁, 再唔敢掂佢, 即刻call vet, 半個鐘頭度, 望一望meemee, 竟然見到有支牙簽ge物體插左出厘, oh my god, 係一支兩頭尖ge牙籤呀, 嚇到半死........

之前以為俾支牙籤插親, 但睇左vet後, 佢話應該吞落肚ge機會大d :( dr maggie仲話 "amazing", 我咪話係 "scary" 多d.) 究竟meemee點樣吞呢???? 吞左又點解去左背脊出番厘呢????真係好多個問號.....跟住越諗越驚.. 真係要問番meemee先得la....

支牙籤呀

呢支牙籤值成1,700蚊架!

meemee平時好鍾意執d條狀物體食, 所以都好小心ga la... 有乜野麵飽封條, 線呀都會即刻執起,點知都........ 唉!!!! 仲有我地係唔用呢d牙籤架..."r"頭

因為驚牙籤插親內臟, 看看入面有冇灌膿, 所以要照x-ray同ultra sound, 打左電話俾vet, 話冇事, 今晚去見vet就得la... 咁都安心d!!!! 放工要快d接番meemee番來la... 見佢一臉無知, 好似冇事發生咁, 真俾佢氣壞呀

"奉JOYCE喻, 記住記住小心小心, 唔好遺下任何吞得落肚ge野響地上"

3 則留言 :

Khloe's Handmade - 老圓日記 說...

有心呀, bc, 佢由頭到尾都儍"耕耕",而家傷口己結左焦la... 但仲要食多十日抗生素,因怕入面仲有菌wor...

roboman 說...

aiya, 一定嚇屎妳啦! 究竟 meemee 係邊度揾到支屋企無的牙籤去食落肚呢! 係咪買外賣時附送的牙籤呀?

我家貓貓又係好鍾意係地下揾食, huey 叻 d, 識得淨食跌落地的雀糧, milk 就乜都咬一餐, 至愛係橡筋, 包膠鉄線, 軟尺, 繩, 紙碎, etc. 攪到我成日眼甘甘望住個地下, 分分鐘 check 到實, check 完地下無異物, 就要 check 下兩隻野做緊乜, 一見佢地口 up up 就即刻 "了" 開佢地個口睇下入面係乜.

唔知其他貓媽係咪又係好似我咁緊張大師呢?

Khloe's Handmade - 老圓日記 說...

roboman, 橡筋, 包膠鉄線都係mee的最愛, 亦都已絕跡我屋企ga la....佢地有時好衰,見佢地口 up up 想 "了" 開佢地個口睇下入面係乜啦, 佢地就"guo"聲吞埋落肚.. 激屎..

我以後會好小心, 好小心ga la.. 同埋我呢個阿四會勤d 掃地/抺地/拖地ga la...