星期三, 3月 07, 2007

行上呢條不歸路

好詭秘呢!!!唔駛驚! 係有人話做gel甲係一條不歸路啫, 做開就要做, 冇得番轉頭架....

我聽日就去學gel甲! 響個forum度識左個mummy, 佢有教開人自己做gel甲, 聽日告左日假去學, 朝九晚五好似番工咁, (我係咪好認真呢! 雖然我對新事物得三分鐘熱度, 但每次開始時我都好認真架, 呢d咪叫做有頭威冇尾陣之嘛, hehehe....) 希望學得成番來同之後有恒心繼續啦!

俾佢d美甲相你地開吓眼界啦!
judy_nailnail 的相片

1 則留言 :

rainnie 說...

都有得返轉頭,不過要好忍耐力,
我而家咪行緊返轉頭lor~~
不過d甲極醜