星期三, 3月 14, 2007

我要做好呢份工!!!!

就係探醫院呢份工, 真係越來越喜歡呢個工作, 每個星期一都會去, 真係唔探唔安樂呀!

一去到病房, 通常都會先去女病房先, 因為覺得女病人較易傾得埋, warm up左之後再去男病房感覺好好多. 可能男人不會太主動想同你傾, 有時打完招呼就冇乜眼神交流, 我就會驚驚地唔敢再行埋去. 不過剛過的星期一好唔同, 有個伯伯同我打完招呼後, 好開心咁, 通常我都會問佢地今日有冇好啲呀, 呢個伯伯好開心講非常好, 一聽佢說話就知佢係一個樂觀開朗ge伯伯, 好少會見到訓響病牀都可以咁開朗.

本來以為佢好小事, 點知聽落原來係死過番生, 但佢都可以輕描淡寫咁帶過, 掂! 之後就滔滔不絕講番佢以前啲事, 雖然伯伯都係幹粗活的人, 生活好窮, 但講起佢ge家人臉上都帶着喜悅, 仲話最自豪就係養大佢六個仔女, 而且個個都好生性, 我都鄧佢安慰. 佢地一家人ge聯繫好好, 大家都好關心大家, 每日都好多人來探佢, 佢一句死而無憾, 真係另我好感動, 如果我到呢位伯伯ge歲數可以對自己說今生無憾的話, 我真係死得眼閉lu... 希望到時我真係可以做得到. I have no regret.... (呢句係有套戲 Meet Joe Black 入面我最深刻的一句說話, 其實要做到談何容易.

牧靈導師講得啱, 探病人真係互動ge, 病人可以感覺到有人關心佢地, 亦係有個機會俾佢地分享吓心入面開心同唔開心ge野, 而自己從中亦學到不少東西, 得着也不少呢!!!

沒有留言 :