星期五, 4月 21, 2006

for JUNE

呢d有苖 Snuggles Little Dreamer Optimara Little Moonstone Irish Flirt ===================================== 呢d得葉, 你要唔要呀? Chantaspring Rob's Boondoggle 181 Summer Carnival Fantasy Fiesta

3 則留言 :

eggegg 說...

MOonstone and Flirt 勁 靚 呀 !!!!! 嘩嘩嘩 ))))))))))))))))))

joyce, 你養av好靚呀 ~

我屋企個d封曬塵,仲無花開, d葉仲屈屈地~灰 !

Khloe's Handmade - 老圓日記 說...

eggegg, 你可以帶番公司種嗎?公司有冷氣會種得好d, moonstone 多花又易種, 我有苖呀, 你要唔要呀?

匿名 說...

Joyce,

嘩,妳好有心機打理d花呀,種得好靚.我都有種非洲紫蘭,妳d苗係米都係係嘉韻買架? 我第一盤係同事送嘅,之後自己買苗種,種到而家都有十盤啦,全部放係公司,因為試過係屋企種,但唔開花. Irish Flirt我個時都想買,但係無苗,同佢無緣份!

Eva