星期五, 10月 07, 2005

馴牛記

從前有一隻乳牛
成日lay埋, 只可以冒生命危險放架相機入櫃度同佢影相, 小心!!! 佢隨時會fee同咬你架!!!!


最近的乳牛
可以近少少距離見到佢


再想行近少少得唔得呢? 你話呢!! “唔好攪我呀, 再行埋厘我咬你架!”


有進步的乳牛
真係摸到la… wakakaka…..好開心呀! 見唔見到我隻肥手呀, 真係摸到佢呀!


乳牛話:
摸完係咪真係有野食架, emm….. 咁! 你厘啦.. 我忍忍忍忍......


今日的乳牛
仲可以同佢梳毛添


正呀正呀 爽呀爽呀



厘啦, honey, 快d同我梳梳啦! (扮可愛)

2 則留言 :

eggegg 說...

:) 好感動....恭喜曬呀 乳牛, JOYCE

祝你地感情更好 )))))))))

Khloe's Handmade - 老圓日記 說...

多謝蛋蛋 :)

不過, 發覺佢淨係痴住個電視機時先俾你摸, 一落到地又係另一回事, 唉!!! 早知開始時唔放d小食上電視機頂啦.. 而家"烏" 到條腰骨都痛埋, 激屎!!!